28. september 2015

12 tags of 2015 - september

Endelig er tagen min for 12 tags of 2015t - september klar. Den inneholdt en del teknikker og utstyr som jeg ikke hadde eller hadde prøvd tidligere. Det er alltid spennende med nye teknikker, men jeg prøver så langt det lar seg gjøre å lage med det utstyret jeg har. Men jeg er kjempe glad for at jeg investerte i alkohol blekk og spesial ark denne gangen. For etter gjentatte forsøk med distress stain til bakgrunn (som alle ble langt ifra "malen") kunne jeg plutselig trylle frem bakgrunner, med sterke farger og masse liv. Stensil og 3D gel gloss transparent ble kjempe lekkert på disse bakgrunnene. 


Her ser dere litt detaljer med stensil. Har brukt spritzeren til å spraye over tagen. 


Sommerfuglene er stemplet på frostet ark, varmet opp og formet mens de enda var varme. 






1 kommentar:

  1. Denne ble kjempe fin Eva, sommerfuglene ble ekstra stilige når de ble laget på frostet ark !
    Skal prøve meg på denne flere ganger, neste gang blir på frostet ark :) liker også fargekombinasjonen du bruker, den fremhever sommerfuglene :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...