1. april 2014

Jeg må beklage for at jeg har kommentarmoderering og -bekreftelse på, jeg har dessverre fått ubudne gjester i bloggen og de la igjen en link som jeg antar leder til noe spam-/virusside siden den var inne i teksten på kommentaren, som en skjult link. Jeg ønsker ikke at verken dere eller jeg skal bli sendte over til noe slikt, så da får jeg bare har litt sikkerhets tiltak en tid fremover. 

I apologize for the commentmodification and -confirm. I have had some uninvited guests in my blog and they left some kind of virus or spam link hidden in the comment. I don't want you or me to open those links and will have a small security control in the near future. I'm so sorry for the inconvenience this will become for you who wants to leave a comment. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...